HungerGames Super Saturday!

Discussion in 'Announcements' started by c0wg0d, Jun 29, 2016.

  1. c0wg0d

    c0wg0d Master Sandlot Administrator Moderator VIP

    I am proud to announce that HungerGames 1.8 will be ready soon!

    This Saturday, July 2nd, I will be updating HG1-4 to Minecraft 1.8 for a full day of testing and feedback. To encourage participation, all kits will be unlocked and available for use by all players all weekend long! In addition, I will be livestreaming the event, playing HG with you guys (along with as many moderators as possible), and answering any questions you want to ask me!

    Streaming will begin at approximately 3pm Arizona time.

    To find the time in your timezone, see here: http://everytimezone.com/#2016-7-2,600,cn3
    Or here: http://www.timeanddate.com/worldclo...HungerGames+Livestream&iso=20160702T15&p1=197

    You can watch the stream here: http://twitch.tv/c0wg0d

    I hope to see you all there!
     
    • Like Like x 22
  2. Taneam

    Taneam Adept

    AWESOME @c0wg0d thank you for all your hard work! i wish i could make it on the weekend but I'm going camping OH-YA!
     
    • Like Like x 1
  3. Pippi509

    Pippi509 Expert

    Awesome! Too bad I won't be able to play :(
     
  4. Luigi8831

    Luigi8831 Expert Helper

    Awesome! Kinda sad I can't make it but still.. awesomeQ!
     
  5. DerpyGirl919

    DerpyGirl919 Expert

    OMG that sounds so FUN! :D
     
  6. KevinBoyette

    KevinBoyette Adept

    I'm embarrassed to say I have never played Hunger Games...and have no idea what it is. :eek: But the live stream sounds great!
     
    • Like Like x 2
  7. *looks at schedule crosses off activities planned that day* @zxmonster Pls don't destroy us! :)
     
  8. _A1sauce_

    _A1sauce_ Adept

    Yay! Sounds like a ton of fun! Hopefully I can make it :) Thanks c0w!
     
    • Like Like x 1
  9. Xovyota

    Xovyota Expert

    I've played HG...but I am really, and i mean REALLY bad at it. :oops:
     
  10. RamonaFlowers22

    RamonaFlowers22 Expert Helper

    Yay I will be home from the sleepover I am going to so I can play with you all!
     
  11. UGotLokiD

    UGotLokiD Expert VIP

    What time would that be in Eastern Time zone? I cant read time zones very well... ;D;
     
  12. hamsrus1

    hamsrus1 is hiding Moderator VIP Elder

    6:00 pm
     
  13. UGotLokiD

    UGotLokiD Expert VIP

    Thanks. :3 I will probably make it. :D
     
  14. Mickeyheart

    Mickeyheart Expert Helper

    I'm sooo excited, hopefully I can get on!!!! It's pretty late for me then but I'll try.
     
  15. c0wg0d

    c0wg0d Master Sandlot Administrator Moderator VIP

    What time would it be for you?
     
    • Like Like x 1
  16. MCOnion

    MCOnion Expert Helper

    THANKS SO MUCH c0W :DDD i thought I was gonna miss it but I leave the day after so I get to try it!!!!
     
  17. Yanko

    Yanko Expert

    JULY 2ND!!! THAT'S MY BIRTHDAY!!!
     
    • Like Like x 5
  18. Mickeyheart

    Mickeyheart Expert Helper

    5:00 PM. I'm probably going to be at church.
     
  19. c0wg0d

    c0wg0d Master Sandlot Administrator Moderator VIP

    Well the livestream will be several hours so maybe you can come after you get back. :)
     
    • Like Like x 1
  20. Vctr3

    Vctr3 Expert VIP

    I'm not a fan of Hunger Games...
    But this sounds like fun! See you there!
    (P.S. When will skyblock be updated? Or has it already been?)
     

Share This Page